Termeni şi condiţii
Termenii si conditiile de pe aceasta pagina stabilesc termenii legali care se aplica utilizarii de catre dumneavoastra a site-ului www.bloomland.ro si se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de pe site.
Termenii si conditiile de pe aceasta pagina se completeaza cu restul termenilor si conditiilor de pe website dar si cu legislatia romaneasca in vigoare. Folosirea acestui site implica acceptarea tuturor termenilor si conditiilor specificati pe pagina web. Ne rezervam dreptul de a modifica termenii si conditiile fara o notificare prealabila.
1) Urmatorii termeni se interpreteaza astfel:
bloomland.ro – platforma de tip magazin online si marketplace, detinuta de SC BLOOMLAND SRL, persoana juridica de nationalitate romana, cu Cod Unic de Inregistrare 43046478, nr. reg. com: J22/2148/2020
FURNIZOR/VANZATOR – orice persoana juridica ce isi comercializeaza produsele prin intermediul bloomland.ro
CLIENT – poate fi orice persoane fizica care are peste 18 ani sau o persoana juridica ce isi face un cont pe bloomland.ro si plaseaza o comanda, care este confirmata ulterior de Furnizor
UTILIZATOR – orice persoana cu varsta de peste 18 ani care navigheaza pe bloomland.ro, chiar daca nu plaseaza nici o comanda
CONTRACT – orice comanda plasata echivaleaza cu un contract de vanzare cumparare, dupa ce comanda este acceptata de Furnizori
Atunci cand termenii de mai sus sunt folositi pe bloomland.ro, au semnificatia data mai sus. Puteti identifica acesti termeni definiti anterior prin faptul ca incep cu majuscule. Cand ne referim la „noi”, intelegem Bloomland.
2) Termeni generali
Bloomland este un magazin online de tip marketplace, detinut de SC BLOOMLAND SRL. Pretul produselor se poate schimba fara o notificare prealabila a Utilizatorilor. Odata plasata si confirmata o comanda, pretul final al acesteia nu se mai poate modifica fata de Clientul care a plasat comanda respectiva.
Notificarea primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea acesteia. Aceasta notificare se poate face electronic (email) sau telefonic.
Pretul de vanzare al produselor este cel afisat pe bloomland.ro. Acesta contine toate taxele, cu exceptia taxelor de curierat. El poate fi modificat oricand, fara o notificare prealabila. Clientii vor plati mereu preturile existente pe site la momentul plasarii produselor.
3) Continutul site-ului
Informatiile prezentate pe site (text, grafica, logo-uri, pictograme de butoane, imagini, clipuri video etc) nu pot fi folosite decat in scopul informarii Utilizatorilor si Clientilor bloomland.ro. Acestea nu pot fi folosite in alte scopuri fara acordul scris al SC BLOOMLAND SRL. Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal. Acestea nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel de document sau material.
Fotografiile realizate sau editate de Bloomland nu pot fi preluate sau utilizate in nici un scop de terte parti, fara acordul scris al SC BLOOMLAND SRL.
Folosirea fara drept a acestor informatii (continut) atrage raspunderea juridica, de natura civila sau penala, dupa caz. Nu se pot extrage sau refolosi in mod sistematic parti din site sau continut, fara acordul scris al SC BLOOMLAND SRL.
Descrierile produselor sunt realizate de catre Furnizori. Acestia isi asuma veridicitatea informatiilor.
Bloomland nu se face responsabil pentru posibilele diferente de culori intre cele afisate pe monitorul/ dispozitivul Clientilor/Utilizatorilor si cea a produselor.
4) Despre frauda
Va fi considerata tentativa de frauda orice incercare a unei persoane de a accesa datele personale ale unui utilizator, de a modifica continutul site-ului bloomland.ro sau de a afecta performantele server-ului pe care ruleaza site-ul.
Va fi considerata frauda orice accesare nelegitima a datelor personale ale unui utilizator, modificarea neautorizata a site-ului bloomland.ro sau afectarea performantelor server-ului pe care ruleaza site-ul.
Fraudele si tentativele de frauda vor fi pedepsite potrivit legislatiei penale in vigoare, iar partile prejudiciate pot cere in instanta repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, dupa caz.
5) Despre comenzi si plata
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi. Pentru a finaliza comanda, acesta trebuie sa completeze corect si integral datele necesare livrarii.
Inainte de a finaliza comanda, Clientul va trebui sa aleaga metoda de plata.
Prin plasarea comenzii, Clientul se obliga sa furnizeze toate datele necesare livrarii produselor comandate si sa efectueze plata, care este compusa din pretul total al produselor comandate si taxa de curier, in cazul in care transportul nu este oferit gratuit.
Dupa ce notificam Clientul despre livrarea comenzilor, acestea vor fi livrate de firmele de curierat la adresa mentionata in Comanda.
Plata produselor se poate efectua ramburs prin firma de curierat sau cu card online prin operatorul NETOPIA MobilPay.
Taxa de livrare este de 25 lei prin firma de curierat, durata livrarii este de minim 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii. În cazul în care vă aflați într-o localitate care nu este în aria de acoperire a curierului, se va aplica o taxă suplimentară în funcție de KM pe care trebuie să-i parcurgă acesta. Această taxa suplimentară o să vă fie comunicată telefonic la confirmarea comenzii !
Clientii care refuza primirea comenzii, din orice motiv, dupa ce aceasta este predata curierilor, sunt raspunzatori integral de intregul cost al transportului.
6) Returul
Produsele cumpărate de la SC BLOOMLAND SRL pot fi returnate în următoarele situaţii:
(a) Produsul pe care l-aţi primit nu este conform cu specificaţiile de pe website-ul nostru
În acest caz puteţi cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteţi cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiţi un alt produs, urmând să plătiţi diferenţa de preţ (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat iniţial), respectiv să vi se ramburseze diferenţa (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat iniţial).
În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare şi de transport vor fi suportate de SC BLOOMLAND SRL , dacă se utilizează acelaşi curier cu care a fost expediată iniţial comanda respectivă.
(b) V-a fost livrat din greşeală alt produs decât cel comandat
Vă rugăm să returnaţi cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteţi să cereţi rambursarea integrală a contravalorii.
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de SC BLOOMLAND SRL , dacă se utilizează acelaşi curier cu care a fost expediată iniţial comanda respectivă.
7) Forta majora
Furnizorii isi rezerva dreptul de a intarzia sau anula livrari ale produselor comandate in cazul in care acestea nu pot fi onorate din motive independente de acestia, cum ar fi conditiile meteo nefavorabile, epidemiile, protestele etc.
Fiecare parte are dreptul sa notifice cealalta parte despre incetarea de plin drept a Contractului, in cazul in care in termen de 15 zile, unul dintre evenimentele de la punctul anterior nu inceteaza. In acest caz, nici una dintre parti nu ii poate pretinde celeilalte plata daunelor-interese.
8) Litigii
Orice litigiu aparut intre Clienti, Utilizatori sau Furnizori si Bloomland va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care litigiul nu se poate solutiona pe cale amiabila, acesta va fi solutionat de instantele competente.
In instanta, litigiile vor fi solutionate dupa legislatia romaneasca.